keskiviikko 22. helmikuuta 2012

moimoi!

mooi taas :) oukkeei, olis kiva saada joitain lukijoita, ettei tarttis yksikseen tänne kirjotella mut ihan miten vaa ;D voisin kertoo vaikka tästä päivästä. olin tuolla oonalla yökylässä, ja meillä oli aikas kivaaa! ♥ olin oonalla johki neljään asti, ja sitte tulin kotii jaaaajajajaa pian oliki harkat. harkoissa oli kans ihan kivaa, paitsi et kurkku on ollu viimeaikoina tosikipee nii välillä sattu, mut halusin silti mennä kuitenki harkkoihin. sitte harkkojen lopussa saatiin kuulla että ois ensviikon sunnuntaina peli -96:sia vastaan. jotkut oli kylläkin ihan innoissaan, mut mä olin ainakin yks niistä joka meinas pyörtyy (no ehkei ny kuiteskaa ihan). jooo, vaikka pelaankin -98:en sarjassa niin ei oo vielä tullu oikeen pelejä. ja toi peli pelattais kai iha -02 asti, siis meijän joukkoeest (en sit yhtää ihmettele jos ette tajunnu tota lausetta). mietin niinku et joo ihan kiva ku siel on varmaa pikkasen kookkaampii/isompii tyttöjä kun me... en tiiä meenkö sinne, tuskin, mut katotaan nyt. 

kohta meen nukkumaan, ja siks näin aikasin koska huomenna mulla on helsingissä sellaset seppälän kuvaukset........ :D joo niistä en jaksais alkaa kertomaan erikseen eikä ketään varmasti kiinnostaisikaan, mutta ne kuvat ilmestyy joskus huhti-toukokuussa niihin myymälöihin. niin siis, siellä studiolla pitää olla jo 9, joten pitää herätä aikasin! ja mun unirytmi on nyt muutenki vähä pyllyllään että sitäkin vois alkaa pikkuhiljaa korjailee. 

mutta juu, ennenku meen nii oon nyt niin ''innostunut'' tästä blogin kirjottamisesta että haluun muutamia kuvia laittaa tänne. jos siis osaan...

tässä kuva oonalta :)

oona on banaani ;) liila banaani ♥

ööh joo......ei ainakaa tylsää oo ollu :D

tosi tärkee ja kiinnostava kuva varmasti!


minä ja lauri .....eilen ;)

♥ MY LOVE ♥

jekku oli vähän märkä, tullu just lenkiltä.



:) lotta



1 kommentti: