keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Hieman tylsää..!

No tereve kaikille lukijoille!
Mitäs täs nyt kirjottais ku ton edellisen viestin kirjottaja, Lotta kirjotti niinku munki asioit, et se oli meillä yötä ja sitte oltiin harkoissa, ja sit siitä pelistä niitä -96:sia vastaan.. :O
Mä kyllä keksin jotain kirjottamista, ihan kohta.
Hmm..
hmm....
hmm.....
hmm......
voisin laittaa kuvia?
Tulee kuvia tänään otetuista ja ehkä jostai vanhoista!?

Mun hurja määrä kynsilakkoja!

Vähä random, en ees oo alottanu tota kirjaa :D

Mun reino♥

Mun höpsö siskon vaatekaapissa! :)

(c) Lotta, hyvä leffa :)

Toi mun kissa tos vähä riehuu ja mä pummeilen tääl keittiös :D

Oona
                                                                                                                                              

1 kommentti: