perjantai 24. helmikuuta 2012

It's me, Oona!

Heissuliveei! Tällä kertaa mä kirjotan vast illala ;) koska tänääään oon ttehny mun huoneesee vähän järjestelyy, ja vaihtanu kahen huonekalun paikkaa :D Ja sit sinne mun nurkkaa tuli semmone PING-pöytä ;d
Tänää ei oikee tee mieli olla koneel? Meen varmaa säätää jotaai .. ? (=
Mut oo mysö tänää ollu, tai äske mun ukilla  :) Ja sit käytiin pitsalla :D
Vaik en mä hhirveest pitsast välitäkkää.. enkä jaksanu syyä sitä.
En kai oo tänää ottanu kuvii mitä vois laittaa, mut jaaa....!
Noh nyt ku ei muutakaa nii kirjotan teille mun päivän asun:

Toppi, Sepäälä
Trikoo-paita (raidallinen), Seppälä
Farkut/ Jegginsit ..?, Lindex
ja sit vaa sukat, Seppälä :D

Mun pikkuisella on paita :) <3

Mun ja mun bestisten kenkuliiiit (: !! <33

Orava puussa! :)
Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti