torstai 23. helmikuuta 2012

Moi vaan kaikki taas :D

Tulin taas kirjottelee mun tylsyyden kunniaks :D Noniin, alottaisin vaik sil et siis tänää heräsin aikasin ja mul oli ne seppälän kuvaukset aamul. Joo kai niist kuvist tuli ihan hyvii, tai emmä kyl tiiä koska en oo nähny niist ku 2. Ja ne ilmestyy huhtikuus (huhtikuun puolesvälis), niinku tos edellises mun tekemässä postaukses kerroinki. No juu, siel sit meni aika myöhään ja nyt oon kyl kotona. Ja tylsyyttähä riittää kyllä et tällasii nää mun päivät lomalla on. ;)

Hei oikeesti pliis lukijoita kiitos! Koska ihan niinku sanoin (ja sanon taas), ihan tyhmää kirjotella tänne ''yksinää''. Taino eihä sil ny mitää voi mut joooooooooooooooooooooo.... Kuunnelkaa muute toi http://www.youtube.com/watch?v=6g6g2mvItp4&ob=av2e ;) Aika mahtava biisi! xd Tota ANNA huutaa jokapäivä, vai mitää?
Ps. Toi ei näy sillee hienost linkkin mut ihansama.

:) Lotta



1 kommentti:

  1. :DD Ei mullakaa ollu ekana lukijoita mut kannattaa mainostaa teijä blogii kaikkial, mut ei sillee et "pliide tuuu mun lukijaks pliis pliss pliiss" xD

    VastaaPoista