perjantai 24. helmikuuta 2012

Kolmas postaus= ei hirveän pitkä!

Eli tosta otsikosta näättekin, en tte täst mitää himoo (ehkä) jos pystyn siihen.. :D
Mut mulla on yksi juttu.. meiä kamera ekaks sekos luultii et se meni rikki totajoo sit sil pysty tehä kaikkee muuta paitsi ottaa KUVAN! Sit mä olin sillee Anna, nyt mä kyl heitän tän tysii maaha, ja laitoin sen selän taakse, ja hups se putos mun kädest, se sammu laitoin sen päälle ja TADAA sain sil kuvan!!
Sit mä nauraa räkätin siinä maassa ihan TÄYSII! Koska anna oli just sanonu et viittiskö heittää tän maahan, jos se korjaantuis? Mut ei se toiminu sit ku vaa jonku pari sekkaaaa ):
Sit Anna vaa sääteli sil kaikkee ja tuli vaa bilettää mun huoneesee: TÄÄ TOIMII, TÄÄ TOIMII!
Ja sit äiti nauraa meille ku me biletetää jonku jo vähä rikki menneen kameran toimimista :D
JA TÄ OLI PIKKUTARINA TEILLE YSTÄVÄISET! ♥
Ja tähän postauksee ei tuu varman mitää uusii kuvii, ku ne vasta latautuu tähä koneelle mut tässä jotain :


Eiku ne lataski jo !! :

Nomination

Sori laatu, mut mä ja lotta! <3 (1.lk kaverikuva, mukana myös muit tyyppei en oo iha vermä ketä)

Mun kynsilakat, nenäliinat ja hubba bubat taas :)

Pinkki puman koululaukku (:


epämuodostunu sydän ):
LOTTA :)

Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti